onsdag 30 juni 2010

Matmarknad på stadens torg

 

Idag startade matmarknaden på stadens torg! Korv, skinka, ost, torkad frukt, oliver, kex, kakor, marmelad, sardiner, crepés och annat gott fanns att inhandla samt provsmaka. Vi har redan hunnit med två vändor och jag kan nog lova att det blir fler ...





Ost och korv fick vi med oss hem ikväll... i morgon blir det nog oliver!





Vackra burkar med sardiner... innehållet tilltalar mig inte speciellt men burkarna tycker jag är otroligt fina!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Inte visste jag att man hade matmarknad i Motala. Är det något man har börjat med på senaste tid?

Marielle sa...

Det var en kringresande internationell matmarknad som gästade vårt torg under tre dagar. Första gången de var här, men jag hoppas det blir en tradition för det var verkligen trevligt!