måndag 22 oktober 2012

Skicka fat...

Om man skulle vara intresserad av ett av mina våningsfat men inte bor i Motala med omnejd går det alldeles utmärkt att få ett fat skickat hem till sig via Schenker.

Hitills har jag bara skickat ett omonterat våningsfat, som kunden alltså får montera själv, men även kompletta, färdiga våningsfat går att skicka. Jag har bara inte vågat prova ;-)

Fraktkostnad beror på storlek och vikt på paketet. Schenker tar ca 65-90 kr och det tillkommer dessutom en kostnad för emballage. Den kostnaden beror på hur paketet packas, om fatet skickas omonterat eller monterat.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Du gör så fina kakfat! Kanske man ska beställa en...till mitt snart nya kök...
Ha en toppen måndag!
Kram
//Lana

Marielle sa...

Hej Lana!
Vad roligt att du gillar mina fat!
Du kan lämna önskemål om färg och storlek på våningsfat (1-, 2- eller 3-vånings), sedan försöker jag "få till" ett därefter. Hur ser ditt nya kök ut?
/Marielle